Møde på Regensen

Kære deltager I årets generalforsamling, 

Vi havde hele tiden regnet med, at vi kunne indlede generalforsamlingen med en rundtur på Regensen, men grundet logistiske problemer, kunne vi ikke nå at skrive dette i indkaldelsen. 

Det er nu lykkedes at få rundturen på Regensen realiseret, så vi vil derfor spørge, om du er interesseret i at deltage i denne, der finder sted kl. 11:20 onsdag den 7.maj 2025, lige førend vi indtager frokosten på Det Lille Apotek. 

Mødestedet er Store Kannikestræde 2, hvor vi samles uden for den grønne port. 

Du er også velkommen til at tage en ledsager med til dette arrangement. Hvis du indtil nu kun har tilmeldt dig selv, er det muligt at efteranmelde en ledsager til begge arrangementer.  

Lad mig venligst per mail til sdh@post.tele.dk vide om du kommer med på rundvisningen eller ej. 

Mange venlige hilsner og på snarligt gensyn 

Søren Holm